nedeľa 9. marca 2014

NÁHODNÉ STRETNUTIA?TO ŤAŽKO!

Tento príspevok venujem +Milan Mlynarcik 

Ľudia do našich životov určite neprichádzajú náhodou. Neviem do akej miery veríš na osud, v Boha, vo vesmír, v čokoľvek…a do akej miery veríš v náhody.
Ja verím, že každá jedna akcia v tvojom živote vyvoláva aj reakciu. Kedysi dávno som veril na náhody. Naozaj. S odstupom času sa nad tým dokážem už len pousmiať, lebo teraz mi veci zapadajú do seba úplne inak.
Verím, že každá jedna udalosť, aj keď je následkom našich činov, je v našom živote z nejakého dôvodu. Má nás učiť, má nás posúvať.
To isté si myslím o ľuďoch v našich životoch. Niečo/niekto hore to má pekne premyslené. Áno viem, môžeš namietať, no čítaj dokonca a potom si utvor názor.
Viem, v živote každého z nás sú ľudia , za ktorých by si dokázal dýchať, položiť život, ale aj takí, ktorým by si chcel niekedy ukázať nielen vztýčený prostredník.
No keď sa skúsiš zamyslieť…verím, že aj tebe do života prišli ľudia „náhodou“ len tak, naraz. A to je presne to o čom hovorím. Nebolo to náhodou. Prišli lebo mali prísť. V daný moment.
Aby nám otvorili oči, ak sme ich v danej chvíli mali privreté, alebo úplne zatvorené. Prichádzajú, aby nás učili pokore, láske, aby nás učili čeliť výzvam.
Aj v mojom živote boli ľudia ktorých som považoval za niečo „ zlé“, niečo čo mi „ubližovalo“ no teraz už viem, že prišli z nejakého dôvodu. Všetky tie trápenia( ktoré som v danom období naozaj považoval za trápenia), všetky tie obviňovania, hádky, plač, nervy….. to všetko malo v mojom živote opodstatnenie. Viem, že si môžeš práve teraz hovoriť, ako ťa práve takíto ľudia môžu posúvať. No práve že takíto ľudia nás posúvajú najviac. V takýchto situáciách si totižto človek dokáže najviac uvedomovať svoju vnútornú silu.
Ľudia v tvojom živote ti rozširujú možnosti. Možnosti ako spoznať samého seba, ako sa naučiť naozaj žiť, posúvať svoje limity. Ako sa naučiť sebaúcte, trpezlivosti.
Čítal som citát od Marilyn Monroe, ktorý vo voľnom preklade hovorí niečo ako: „Verím, že všetko sa deje pre nejaký dôvod. Ľudia sa menia, aby si sa naučil nechať ich ísť, veci sa „kazia“ aby si sa naučil vážiť si ich keď sú v poriadku, veríš klamstvám, takže sa následne naučíš veriť nikomu inému len sebe, a niekedy sa dobré veci „rozpadnú“ aby tie ešte lepšie mohli do seba zapadnúť.“
Tak nejako by sa to dalo zhrnúť.
Ak sa v tvojom živote momentálne deje niečo, z čoho máš pocit, že ťa tlačí k zemi, obopína a nedáva ti priestor na nachádzanie radosti v každom dni, hľadaj dôvod prečo sa to deje, skús ísť hlbšie do seba, počúvaj vnútro. Ak sú v tvojom živote ľudia ktorí ti uberajú tvoj vnútorný kľud, skús sa na veci pozrieť z iného uhľa pohľadu a hľadať dôvod prečo prišli. Možno sa o sebe dozvieš viac.

Ak sa Ti tento príspevok páčil, tak vopred ďakuem za Zdieľanie, resp. za G+1. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára