piatok 14. februára 2014

Valentín 2o14


Milujem Ťa Bogárik,

pamätám sa, ako keby to bolo dnes, čo som Ťa prvý raz stretol a ešte som ani netušil, čo pravdou bude, že tvoje oči, tvoj úsmev a tvoje srdiečko najdrahšie mi bude! Naša LÁSKA prešla už mnohými skúškami s útrapami, ale vždy sme v sebe našli silu a oporu! A preto si stále viac a viac uvedomujem, ako veľmi Ťa milujem a že si tá najlepšia baba na svete. Viem že Ti to nehovorím často, ale chcem aby si to vedela. Milujem ťa a nikdy neprestanem! Si celý môj život! Krásneho Valentína prajem. 

Večera :)

Dezert

Presteranie - sviečky, kvety, vínko. Nemôžu chýbať!

Prekvapenie - tento rok som zvolil toto :)


Kvietky - Handmade sa cení stále viac!!!

"Chci, aby má dcera měla stejnou barvu očí,chci, aby můj syn měl jeho hlas.
Chci, aby pochopila, že se kolem ní točí můj svět a to se může stát komukoliv z nás.
       V nejtemnější snech ty si vrátila mi dech, i přes dobu zlou ty si byl mou oporou,
vážně chci ti dát, cokoliv si budeš přát, to, co chci už mám si to nejlepší,co znám."


Ďakujem za ZDIEĽANIE MOJEJ STRÁNKY :) Krásneho Valentína aj Vám priatelia :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára