nedeľa 6. októbra 2013

Zmena prišla!!!

Prvá foto: Csaba Brezo & BMW Z4
Ahojte.
16.augusta 2012 som zverejnil príspevok Zmena prichádza a hrdo Vám môžem povedať, že Zmena prišla! :) Je to neskutočný pocit, dostal som ho. Sľub sa dodržal a výsledky sa prejavili, za čo sa dostavila aj odmena. Obdržal som pre moju štruktúru úžasné auto BMW Z4 ako benefit. Samozrejme viem pochopiť, že veľa ľudí nevie pochopiť to moje (naše) nadšenie, no ja som zatiaľ nemal tú možnosť previesť sa autom, ktoré vytiahne 280 km/h, nesedel som v podstate ani v kabriolete a pravdu povediac som prvý krát v živote v mojich dvadsiatych-siedmich rokoch mal možnosť vyskúšať šoférovať auto, ktoré má automat a nemusel som preraďovať. 
Celý deň som mal rozlietaný. Mal som naplánované stretnutia s mojimi biznis-partnermi aj klientmi, chcel som vyhovieť čo najviac ľudom, samozrejme sa mi to nepodarilo a z pôvodných 18 stretnutí som absolvoval iba 11, na z pôvodných 18 ľudí som spravil radosť 22 ľuďom. Zážitok ako pre mňa, tak pre každého, kto si so mnou zajazdil, či len si popozeral ten skvost vytvorený zástupom inžinierov a nazvaný BMW Z4.
Poprosil by som aj ľudí, ktorý si tento blog prečítajú a boli pri mne, aby dole napísali svoje pocity, aby som si vedel potvrdiť, že moje bezprostredné pocity boli pravdepodobne totožné s Vašimi. Moje bezprostredné pocity večer po:

Neskutočne silný zážitok, pravdepodobne to budem mať potvrdené aj od ľudí, ktorým som túto moju radosť vedel aj osobne odovzdať. Jedna úžasná firma s brutálnymi motivačnými akciami pre zamestnancov. B-) Jednoducho ĎAKUJEM. Hlavne mojej drahej, ktorá ma podporuje v rozvoji a akceptuje milión mojich návštev a výjazdov :D a tak isto každému, kto mi verí, že budem vedieť dotiahnuť aj toto, do konca tak ako väčšinu vecí do ktorých sa pustím. Dnes už len oddych s mojou láskou, večer pri pohľade na debilizátor (TV) a zajtra ráno pokračujeme v kariére, ale už v Tatrách na narodeninovej oslave firmy. Tešííím sa. Môj team je najlepší... Sme jednoducho The Best... the money makers ;)

Po tejto odmene víkend v Hoteli Partizán **** na 5.-tej výročnej konferencií firmy Winnersgroup a tak isto večerná narodeninová oslava. Do pohody nás dali Cigánsky diabli a super DJ. O zábavu sme sa postarali my sami a hneď ako to bolo možné sme strávili pri oslave firmy niekoľko hodín na parkete. Ples sa vydaril a pán Ľuboš Zubaľ - generálny riaditeľ spoločnosti nás samozrejme ako nikdy, tak ani teraz nesklamal a mal pre nás niekoľko prekvapení. Spomenúť by som mohol napríklad welnes, balíček špeciálnych bombónov, pamätný náramok, video zobrazujúce vývoj spoločnosti od založenia, 5 poschodovú narodeninovú tortu, ohňostroj, cigáro pre fajčiarov :) a mnoho iného...

So spokojnosťou Vám môžem povedať, že môj život naberá úplne iný smer a tento smer je očividne stvorený pre nás - pre Winnersákov, ktorý majú radi spoju prácu. Pracujem na sebadisciplíne a verím tomu, že to čo som si stanovil za ciele ma posunú tam, kde mi to osud už dávno vyhrial miesto. Prajem Vám prekrásny deň a ďakujem každému, kto stojí pri mne.

Your chance to WIN! - WINners group

Kolekcia bonbónov ako darček :)
Cigánsky diabli
Vstupenka a šeeeeek ;) - the Best!
Logo 5.-tého výročia
Ďalšie odovzdané autíčko pre biznis partnera

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára