piatok 25. januára 2013

Začiatok

Ahojte ľudia moji,
rozhodol som sa, že si začnem písať Blog, nakoľko je veľa ľudí s ktorými sa stretávam dosť málo a aspoň takto budete vedieť o mne a mojom živote. Všetko čo budem považovať za dôležité a dostatočne zaujímavé  pre Vás zverejním priamo tu. Dúfam, že si zapnete sledovanie môjho Blogu csabikbrezo.blogger.com a bude to ti pre Vás prínosom. Verím tomu, že príspevky, i už mojej maličkosti, alebo predpokladám, že po ukecaní aj mojej lasonky budú pre Vás prínosom. Budem rád, ak nás aj naďalej budete volať na rôzne podujatia, akcie, či stretávky, odkial si odnesieme inšpiráciu pre túto stránku. K aktuálnej téme, čo sa deje okolo mňa viem povedať toľko, že naša prevádzka Datart-u v OC Cassovia sa uzatvorila 6.1.2013 a od 28.1.2013 som presunutý do OC Optima, kde som strávil už 5 rokov ako zamestnanec McDonald´s. Aj sa teším, aj nie. Uvidím, že čo z toho bude. Dúfam, že mi zmena prostredia len pomôže a posunie ma ďalej. 
Jediná vec, čo ma dosť mrzí je to, že naša partia z Cassovie sa rozpadne. Už pár ľudí išlo preč, nakoľko dostali výpoveď a ja mám ten zlozvyk, že si ťažko zvykám na nových ľudí. Aj keď sme sa dohodli, že sa budeme stretávať aj mimo práce, tak viem, že to nebude tak, lebo aj z meku keď som odchádzal každý sa len dušoval, ako sa mi veľmi ľúbime a nakoniec nič z toho nebolo. Dokopy sa vídam možno s piatimi kolegami, aj to veľmi zriedkavo.
Tak z mojej strany toľko k úvodu. Prajem Vám krásny dník po prečítaní tejto super správičky. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára