štvrtok 14. novembra 2013

TOTO je Niečo, čo mi zmenilo život...

Niekto vraví že to funguje (aj ja si to myslím) iný zas vraví že je to kravina a nefunguje to.. V poriadku... Ale pozrite sa na podstatu: Proste byť šťastní a milí k ľuďom, snívať o pekných veciach... rozširovať vo svete lásku a pokoj... (Ten kto povie že tato podstata je zlá...tak nech si predstaví život vo vojne a násilí... no neviem či by ho to dlho držalo) Život je krásny a ľudia vedia byť super... treba naozaj myslieť pozitívne. Mám osobnú skúsenosť s tým, že mi zmena myslenia niečo skutočne priniesla. Presnejšie priniesla mi zmenu môjho prístupu, tým pádom aj mojich reakcií vďaka čomu prišli aj reálne výsledky. Dovolím si tvrdiť, že sa v mojom prípade skutočne stal taký malý zázrak – za pár týždňom som pohol z problémom, ktorý ma trápil zhruba 9 rokov. A neboli to len „pekné pocity“, ale aj viditeľná a „hmatateľná“ zmena. Aj keď, stále sa je čo učiť...

Už len, ak si prečítate môj článok Zmena prichádza a zistíte, že čo sa udialo o niekoľko týždňov TU!

Ponúkam Vám jedno z mojich najobľúbenejších videí, ktoré som kedy videl. Nájdite si tú hodinku a pol a pozrite sa aj Vy na to tajomstvo, čo mi zmenilo život...





"Pochop zákon príťažlivosti!"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára