piatok 25. januára 2013

Ja a Ty

... len sme sa rozprávali a rozprávali,
no nakoniec som sa akosi zamiloval...
Naj vydarenejšia fotka z koncertu Dj Tiesto (PO) 
Nedá mi, aby som nepridal jeden príspevok venovaný mojej lasonke Lenke. Toto aspoň z časti popíše to, čo k tejto žene cítim. Je to osoba, ktorá stojí po mojom boku už hodnú dobu a normálne sa miestami čudujem, čo ona všetko zvláda. 
Pamätám na 28.12.2008, akoby to bolo dnes, keď sme sedeli v Game World-e po obedňajšej smene a ona stále viac a viac tlačila na "pílu" , až kým som povolil. Pamätám na naše akcie, ktoré nám stále viac a viac utužovali vzťah, ako napríklad Vianočná párty z Meku, Pirátske hry (CZ), dlhé rozhovory na KVP, kde bývala so Skafou, brutálne akcie v poľovníckom dome vo Veľkej Ide, výjazd v Toryskách, výletík v Tiszaújvárosi (HU), návšteva v Háji, spoločná dovolenka ku ktorej som ju kruto donútil v Egypte aj s Jankom a Majkou a naše akcie "šekila" a mnoho, mnoho ďalších... 

Som človek, ktorý je veľmi náladový typ . Niekedy stačí len povzdychnutie, či pohľad taký, ktorý sa mne osobne nepáči a oheň je na streche. Stačí, že v práci ma vytočí zákazník, alebo vedúci. Stačí mi len keď sa "len tak" zobudím zle a už  mám celý deň v prdeli . Niekedy potrebujem len ticho no inokedy zasa potrebujem komunikovať. Lenka je aj napriek tomu tá, ktorá tíško trpí moje stavy. Deň čo deň,  mi prejavuje svoju lásku a oddanosť, aj keď ja jej to nie vždy ukážem ako mi na nej záleží, tak smelo viem vyhlásiť, že bez nej si svoj život neviem predstaviť.    

Stačí mi len ranná káva pripravená, len čo oči rozlepím, obed, večera, či len koláčik ako prekvapenie pripravené pre mňa. V týchto zimných mesiacoch naštartované auto a pripravená strava do práce a to všetko len tak. Miestami mám pocit, že dávam do nášho vzťahu málo, som skôr osobou, ktorá vedie domácnosť k tomu, aby bolo všetko v poriadku v prvom rade materiálne, no Lenka je zasa úplným opakom mojej osoby. Pri nás je jednoznačne dokázaná veta tak často vyslovená, že : "Protiklady sa priťahujú"

Jedna z našich spoločných z dovolenky(HUN) 2012
V každom prípade, aby ste všetci vedeli "MILUJEM JU", nadovšetko.Je to Ona, koho už len mám. Všetci priatelia sa mi pootáčali chrbtom. Veľa ľudí v mojom okolí tvrdí, že mi stále pomôže, keď potrebujem, ale nikto nie je pri mne keď plačem, keď mám blbú náladu. Som dobrý vtedy, keď je treba pomôcť, poradiť, alebo dať. Lenka taká nie je. Je tu pre mňa stále. Miluje ma aj keď sa smejem, aj keď plačem. Miluje ma keď mi šibe, aj keď chcem byť sám. Ak vie, tak pomôže, poradí, je tu pre mňa stále. Toto si cením na osobe, ktorá sa rozhodla pre to, že strávi svoj život po mojom boku. 

 Máme na krku hypotéku, takže sa milujeme o to viac (aspoň najbližších 30 rokov), no dúfam, že onedlho sa budem môcť podeliť s Vami o fotky z našej svadby, nášho bábätka. 

Láska je život, láka je sen, láska si ty a preto Ťa chcem. Láska je neha, po ktorej túžim, láska si ty preto Ťa ľúbim...

Niečo z nášho repertoáru :), to len aby ste vedeli na čom fičíme.   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára