pondelok 20. januára 2014

Buďte hrdí na to, čo ste už dokázali…

Príliš často sme na seba veľmi tvrdí a cítime sa zle kvôli nášmu nedostatku napredovania. Nie sme na seba hrdí a zabúdame na to, čo sme už dokázali. Cítime sa vinní, keď sme vymeškali niekoľko tréningov alebo sa naše napredovanie a postup pri dosahovaní našich cieľov spomalil alebo sme neodolali a zjedli sme nezdravé jedlo.
Je to ako keby ste sa pozerali na pohár ako na poloprázdny, a to zaručene vášmu rozvoju a napredovaniu smerom k vašim cieľom neprospeje.
Preto sa pozerajte na pohár ako keby bol skoro plný – pozrite sa naspäť a uvedomte si, ako veľa ste toho už spravili a buďte na seba hrdí. Nemôžete byť na seba stále takí prísni.

Ako som na tom ja?

Zoberte si mňa ako príklad. Možno poznáte môj príbeh. Keď sa spätne pozerám na svoj život, zdá sa mi, že som toho za krátky čas dosiahol pomerne veľa. Ale aj mne sa stalo veľakrát, že som vymeškal tréning a cítil som sa previnilo. Boli časy, keď som jedol nezdravé jedlo a cítil som kvôli tomu hrozne. Boli časy, keď som bol absolútne nezorganizovaný a vo všetkom som mal neporiadok a nič som s tým nerobil.
Ale ak by som sa vtedy nechal týmito pocitmi ovládnuť, pravdepodobne by som to vzdal už veľmi dávno, vy by ste nečítali tento blog a nikdy by som nedosiahol moje ciele.
Podstatné je pozrieť sa na to, čo ste už dokázali. Iste, že ste vynechali pár tréningov, ale spočítajte si na koľkých tréningoch ste už boli. Určite ste sa neovládli a zjedli ste pár nezdravých jedál, ale spočítajte všetky tie zdravé. Namiesto toho, aby ste sa kritizovali, oslavujte svoje pokroky a nezáleží na tom, či sú veľké alebo malé.
Vždy sa budeme cítiť previnilo kvôli tomu, čo sme nespravili, ale je dôležité, aby sme si pripomenuli, že je to iba dočasná situácia. Ja si vždy poviem, že je to iba malá prekážka na mojej ceste. A to ma predsa nemôže rozhodiť.
Ak sa Vám páčil tento článok, tak ho zdieľajte!
Autor článku: 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára